Select Page

Izvršni direktor Aerodroma Crne Gore Danilo Orlandic i direktorica Nacionalne turisticke organizacije Crne Gore Željka Radak Kukavičić potpisali su Ugovor o strateškom partnerstvu. Saradnja podrazumijeva zajednicke nastupe na medjunarodnim sajmovima kao i podršku promociji Crne Gore kao turisticke destinacije.

Prošlogodišnji rekordni rezultati će  ove godine, prema najavama biti nadmašeni. Samo u januaru imali smo 15 hiljada putnika više nego u istom mjesecu 2017. godine. Ovo će biti godina investicija za Aerodrome Crne Gore i saradnja sa Nacionalnom turistickom organizacijom doprinjece boljoj promociji Crne Gore na tržištima koja su od kljucnog znacaja za rast naše zemlje kao turisticke destinacije. Imamo sada dosta dobru avio dostupnost ali konstantno radimo na otvaranju novih ruta ne samo u Evropi.

Danilo Orlandić

Izvršni Direktor, Aerodromi Crne Gore

Direktorica Nacionalne turisticke organizacije Crne Gore Željka Radak Kukavičić istakla je da turizam ucestvuje sa 22% u državnom bruto društvenom proizvodu što je dodatni impuls da se radi na vidljivosti Crne Gore na medjunarodnim tržištima.

Znamo da promocija u mnogome zavisi od raspoloživog budžeta i u tom smislu jacanje saradnje sa institucijom koja je jedna od
najvažnijih karika naše turisticke ponude, Aerodromi Crne Gore, putem potpisivanja ovog ugovora o starteškom partnerstvu predstavlja znacajan podstrek marketingu destinacije. Vjerujem da cemo zajednicki, na obostrano zadovoljstvo, nastaviti u tom pravcu i da ce Aerodromi Crne Gore kao naš strateški partner, aktivno učestvovati u kreiranju ambijenta, ali i rezultata u turizmu Crne Gore.

Željka Radak Kukavičić

Direktorica, Nacionalna turistička organizacija Crne Gore

Orlandic i Radak Kukavičić su posebno naglasili da je promocija Crne Gore na tržištima Zapadne Evrope od kljucnog znacaja posebno imajuci u vidu koliko konkurentna tržišta ulažu u marketing kampanje u tim zemljama. Ovaj vid saradnje ne samo da podiže budžet za reklamiranje već i za realizaciju programa koji podržavaju aktivnosti marketinga, istraživanja tržišta, stvaranje kvalitetnog sadržaja i efekata, razvoj proizvoda,obrazovanje itd.